degrootebeentjesnaarpraag.reismee.nl

"Alles wat je thuis laat is mooi meegenomen"

24 april 2018
Waarschijnlijk een van de meest gebruikte gezegden onder de vakantiefietsers is "Alles wat je thuis laat is mooi meegenomen".
Nu nog even zien of ons dat gaat lukken om per persoon niet meer dan 15 kilo aan bagage mee te nemen.

In deze moderne tijd is het wel iets makkelijker met navigatie, gsm en tablet in plaats van dikke route- en leesboeken mee te moeten nemen. Niels en Rianne dank voor het uitlenen van deze tablet.
Bij de voorbereidingen heeft Ria zelfs gelet op de grammen van knijperloze waslijn en super geconcentreerd wasmiddel.
Fiets- en regenkleding behoort tot de basis uitrusting maar ook hierbij geldt dat ieder pondje de bergen van Duitsland en Tsjechië over moeten.
Het gereedschap wordt zorgvuldig samengesteld om de Eerste Hulp Bij Fietsmankementen te kunnen verlenen.
De fietsen zijn tip top in orde gebracht door Rob, fijn om met goed materiaal deze tour te beginnen!

Nu de fietstassen gevuld zijn komt de weegschaal erbij.
Al met al nemen we minder dan 10 kilo per persoon aan bagage mee.
Dat is is een prettig gevoel om te weten dat we niet te veel last hoeven te vervoeren.

Hoe deze voor ons avontuurlijke fietsreis gaat verlopen vinden we stiekem best wel een beetje spannend.
Maar zoals Ria altijd zegt "we hebben elkaar en onze fietsen dus meer hebben we niet te wensen".

Reus

Heel veel succes, zo min mogelijk panne en heul veul plezier ‼️

Niels, Rianne en Luuk

Heel heel heel veel plezier! En nu jullie de tablet meehebben verwachten we wel regelmatig een foto of een mooi verhaal op dit blog.

Groetjes en een dikke kus van Luuk

Sklomp@live.nl

Jos en Rianne, heel veel plezier met de vakantie met zo min mogelijk panne. Groetjes Lous en Simone.

Paul

Nog even en dan gaan jullie los. Hopelijk heb je je gereedschap voor niets meegenomen en óók dat is dan mooi meegenomen. Succes en een fijne vakantie.

Peter en Annie

Aan jullie goede voorbereiding zal het niet liggen, het ziet er goed uit!
Wij wensen jullie een hele mooie reis toe en kijken uit naar jullie reisverhalen.
Veel succes en geniet ervan!!!!
Liefs, Peter en Annie

Arjan en Jose

Succes met de laatste voorbereidingen!! We volgen jullie! Wordt een super mooie ervaring!

Piet en Nel

Jos en Ria, we wensen jullie heel veel fietsplezier met mooi weer! Jullie zullen weer een hele ervaring rijker worden!!!

Connie

Eindelijk is het dan zo ver. Een hele fijne vakantie met veel fietsplezier en heel veel mooie indrukken. Gr. Connie en Paul

Peter en Tonny

Jos en Ria, een hele goede en praagtige mooie fietsreis naar Tsjechië en terug. Na de eerste berichten te hebben gelezen, zijn en blijven we benieuwd naar jullie meegemaakte reisavonturen. Dit keer geen La Trappe- maar een echte zwaar doortrappenroute.

Ton & Patricia

Vandaag eerste dag, geniet er lekker van jullie hebben een prachtige tocht voor de boeg, leuk dat jullie ons mee laten genieten! Fijne Vakantie!!