degrootebeentjesnaarpraag.reismee.nl

De vlag planten ( vervolg )

Morgen nog een dag met diverse klimmetjes tot 15% (lees afstappen het kan ook te gek). We gaan morgen Tsjechië  binnen fietsen en hopen na 62 km Marianské Lazne te bereiken. We zijn nu in Marktredwitz in een hotel met eigenaar die graag lacht. Ria kreeg netjes een hand en " willkommen Frau de Groot". Frau de Groot heeft het handwasje weer gedaan en heeft het keurig op het balkon te drogen gehangen. Vandaag 55 km. Route afstand 830 km. Nog 266 km te gaan. (vandaag gemeten snelheid van 55,3 km pfff best een beetje eng ...) Welterusten.

Reus

Yeetje, jullie kunnen toch trots zijn hoor!

Paul

Hey Jos en Ria. De zwaarste dag achter de rug. Het hoogste punt bereikt. Gefeliciteerd met deze prestatie. " maar dat je Ria nog een handwasje laat doen na zo een dag. " Succes morgen.

Linda de Groot

Hi gekke oom en tante! Jullie snappen dat ik jullie dit nooit na ga doen. Maar petje af hoor!
Mij te gek voor een vakantie maar ziet er wel super leuk uit. Heel veel plezier saampjes. X