degrootebeentjesnaarpraag.reismee.nl

Wind mee?

Gisteravond zijn we uitgeput in Furth im Wald aangekomen en dat heeft voor mij ( Jos ) niet zonder gevolgen geweest. Wat de oorzaak is weet geen mens maar ‘s nachts hing ik boven de pot en de volgende ochtend was ik nog niet de oude.

De tocht van FiW naar Regensburg korten we in vanwege de temperatuur en mijn conditie.

Bij de plaatselijke supermarkt treffen we een paar Beierse mountainbikers die nieuwsgierig zijn waar wij vandaan komen. Na uitleg over onze reis tonen zij respect voor zo’n avontuur. De mensen zijn in Duitsland zijn zeer vriendelijk en behulpzaam als je bijvoorbeeld de weg vraagt.

Het is heerlijk fietsen op de redelijk vlakke Beierse paden. Het traject is licht dalend met de wind in de rug! Natuurlijk moeten we nog een paar bulten nemen van 15% maar die doen we lopend. Al met al leggen we toch snel 70 km af en zijn om 15.00 uur in Nittenau.

Morgen pakken we in Regensburg de Limes Route op.

Reacties

Reacties

Rianne

Leuk, weer een verhaaltje voor het slapen gaan.
Nu kan ik weer lekker slapen, al is het nu nog wel een beetje vroeg.
Elke avond wachten we het verhaal af.

Jos en Ria de Groot

Gisteravond niet geslapen?

Tineke

Oeps deze berichten zijn wat minder. Gelukkig zijn jullie in Duitsland nu. Betere voorzieningen e.d. . Luister goed naar je lichaam . Het moet ook kunnen herstellen van die grote inspanningen die jullie leveren. Ik hoop dat jullie idd de ei d meekrijgen nu. Groeten.

Tineke

Laatste zin moet zijn;
De wind meekrijgen.:(

Rianne

Ja wel geslapen hoor! Toevallig wist ik dat er geen verhaal kwam. ;)

Paul

Na zo een slopende dag niet gek dat de man met de hamer langs komt. Knap snel op en succes voor de dag van morgen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!