degrootebeentjesnaarpraag.reismee.nl

Welkom op ons Reisblog!

Hallo en welkom op ons reisblog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens de fietsreis van Nijmegen naar Praag - Regensburg en de Limes route terug naar Nijmegen. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug op ons reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Jos en Ria

Reacties

Reacties

Stiena

Leuk!!! We zullen jullie avonturen op de voet volgen!

Martha

Spannend.......nog een "paar" nachtjes slapen......!

Olga

Geweldig dat ik met jullie mee mag reizen.

Paul

Ik fiets mee vanaf de bank en volg graag jullie avonturen.
Succes alvast met voorbereiden. Ik doe het jullie niet na.

Piet

Spannend hoor zo een reis, respect. Geniet er van en via deze weg kunnen wij ook mee genieten. ??. Wie weet doe ik het ooit een keer op de ?

Nico en Joke

We gaan jullie volgen, veel succes!

Tineke

Ik wens jullie alvast heel veel plezier met het voorbereiden van dit geweldige fiets-avontuur.
Ik ga jullie zeker volgen.

Peter en Annie

Héél leuk dat jullie dit gaan doen en wij 'reizen' op deze manier graag met jullie mee.
Veel plezier en succes!!

Marian

Wat een onwijs mooi fiets avontuur, heel veel plezier en succes, wij gaan jullie volgen

Harry & Wendelien

Wat onwijs sportief van jullie ?‍♂️?‍♀️Veel succes met de voorbereidingen, sterkte én heel veel plezier met de tocht en wij gaan jullie graag volgen! ?

Anneke

Hey Ria en Jos, heel veel plezier met deze trip. Ik zal jullie volgen. Wij zorgen er wel voor dat alle plantjes in de potjes komen als jullie op de fiets zitten??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!